vilken dag!

idag ringde väckarklockan 8.00 jag funderade ett tag på om jag skulle gå upp då och sticka till gymmet eller ligga kvar och sova en och en halv timme till. det blev att jag sov vidare ett tag till, började inte förrän 11.45 idag. så jag tog bussen och var framme på värnhem lite över elva. mötte upp emelie och malin så gick vi till matsalen för de ville käka. lektionen vi hade var försäljning och service, och det kom en kvinna som pratade lite om jobb osv. därefter åkte vi till saco-mässan, för er som inte vet är det en mässa om högskolor osv. vi var där inte speciellt länge, tyckte inte det var intressant faktiskt. och hatar även såna mässor med mycket folk osv.

efteråt tog jag emelie och malin 6.an tillbaka, jag och malin skulle till mitt jobb och emelie hem. när vi kom fram till pizzerian var vi lite tidiga, anledningen till att malin hängde med är för att hon kanske också ska börja jobba där, kul!

klockan 5 började det ringa som sjutton och det var stressigt ända fram till halv 8. jag fick inte ätit mycket, men de gjorde inte så mycket för jag var inte speciellt hungrig ändå. nu är jag hemma och har nyss sett dagens avsnitt av paradise hotel, herreguuuud vilket drama 3 personer kan skapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0