varm choklad

eftersom jag frös så mycket, så gjorde jag en kopp riktigt varm choklad, med lite grädde på toppen MUMS! jag tittade lite på tv, men var så himla trött att jag somnade. vaknade när paradise hotel börja, men somnade om lika fort igen. så väcktes jag av mamma när hon kom in på mitt rum och vi skulle äta.

efter maten tittade vi på desperate housewives tillsammans, nu kan jag hålla med folk om att det har blivit långdraget. så nu tittar jag på det bara för jag alltid har gjort det! sedan satte jag mig vid datan och tittade på paradise hotel på tv6 play, shit vad dem rör runt i grytan hela tiden i det programmet. det är i princip ingen som sitter säkert ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0