skola, jobb, plugg!

igår orkade jag inte blogga mer på kvällen fakitskt. men jag gjorde inget intressant heller, tittade på lite tv bland annat paradise hotel och desperate housewives.

idag började jag inte skolan förrän kvart i 12, och tanken var att jag skulle sola och gymma innan. men jag var för trött för det, så jag ställde om klockan till halv 10 istället. riktigt skönt var det att få sova lite extra idag! i skolan hade vi först försäljning & service, där det kom en snubbe från swedbank och pratade om vad man ska tänka på när man ska starta eget företag osv. det var riktigt intressant faktiskt. därefter hade vi kultur & stilhistoria, men hade två redovisningar kvar bara så vi fick sluta efter det. skönt, eftersom det betydde att vi fick 40 minuters rast! så vi gick till shadys (ett café som ligger vid skolan) och käkade lite, eftersom alla var lite hungriga. därefter hade vi svenska, fattar inte så mycket av de lektionerna nu för tiden faktiskt..

när jag hade slutat tog jag bussen till jobbet, det var så lugnt idag! hände inte speciellt mycket, och det är jag glad för eftersom det var det jag kände för. jag har även tackat ja till att jobba söndagar denna månaden för att känna på det, sen om det känns bra med skola, fritid och sånt ändå. så ska jag göra det i fortsättningen med.

nu ska jag snart ta mig samman och plugga till provet jag har i bröllopshistoria imorgon, men de är ett skit lätt prov så det kräver inte mer än 15 minuters plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0