utgång med tjejerna till kräm

har haft fullt upp hela helgen och helt enkelt inte haft tid med att blogga. men nu kommer jag uppdatera om allt som hänt under dessa dagar!

i fredags tog jag bussen hem tillsammans med maritza, malin och isabelle. när vi hoppat av på karbingatan gick jag maritza och malin till monaco där vi mötte upp jasmine och kajsa för att beställa lite mat. för min del blev det gyrostallrik! därefter gick vi hem till maritza och käkade, började fixa oss och dricka lite grann. kerstin, hennes syster och johanna kom också. när klockan närmade sig elva började vi gå till kräm, där vi sedan dansade loss hela natten lång! det var både 16- och 18års gräns, 16 har dom där nere och 18+ där uppe. och eftersom de flesta jagar lamm så hade vi hela dansgolvet på 18 för oss själva. sjukt nice faktiskt! skönt med en kväll då man bara är tjejer och har kul med varandra! klockan 3 kom marcus och hämtade mig så åkte vi hem och somnade nästan direkt.

klicka på bilderna för att se de större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0