ung & bortskämd

igår läste jag på facebook om ett program som skulle börja på SVT1 idag klockan 20.00 som hette ung och bortskämd. det handlar om 10 bortskämda ungdommar, som sätts i ett hus tillsammans. helt utan vuxna osv. och där ska de bevisa att de kan klara sig själv. handla mat, städa, diska, tvätta, jobba in en lön så de kan leva och liknanade saker. sedan ska deras föräldrar gemensamt rösta ut den person de tycker utvecklas minst och inte tar detta på allvar. den som håller sig kvar längst vinner en jorden runt resa! tyckte det lät som ett intressant programt, så klockan 8 ikväll satt jag bänkad vid tv.n och såg på detta.

jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig emellanåt. ungdomarna är inte bara bortskämda, de är ju totalt korkade också! men det var roligt, och ifall jag kommer ihåg så ska jag försöka följa detta. jag rekomenderar andra ungdomar att se det också, det är roligt och lärorikt.



ungdomarna som bor i huset. hon i rosa linne till höger åkte ut i dagens program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0