skola 9.30-16.30

idag både jag börja skolan tidigare och sluta senare. rätt drygt faktiskt. men anledningen till att vi skulle börja tidigare var för att vi skulle till floristerna och lära oss att göra egen brudkrona, skit roligt. men malin och jag fick verkligen inte rätt på vår, men till slut blev den snygg! vi hade sedan lunch chop suey till mat idag, helt okej faktiskt. åt mer än vad jag brukar i alla fall! därefter var det dags för hantverksteknik, vi började med att klippa skägget på vår herrdocka, (kommer visa före och efter bild) därefter sklle vi färga in vår festfrisyr. men eftersom en lärare var sjuk, och hela hennes klass hade fått gå hem. behövde den andra klassen hjälp på deras kundmottagning så jag julie och cathleen ryckte in. det var två tjejer som skulle färgas, och bli typ vit/gråhåriga. vår kund blev nöjd, så då blev jag och julie det med!


FÖRE:


EFTER: (har dock inte klippt rent det, så de ser fortfarande hackigt ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0