shopping på nova lund

klockan tio över tio (efter man ställt om klockan) ringde marcus mobil, det var hans syster som undrade ifall vi ville med till nova lund och shoppa med henne, hennes pojkvän och deras andra syster. och eftersom jag hade liiiiite dåligt samvete för att vi bara slappat bort en hel lördag, så tyckte jag att vi kunde hänga med. så vi fixade oss och efter 1½ timme kom de och hämtade oss.

vi hade verkligen en heldag på nova, vi gick runt i alla butiker och jag fick faktiskt med mig en hel del saker hem! vi käkade även lunch där. de har ju flera olika restauranger som ligger på samma ställe, så vi alla kunde köpa den mat vi var sugna på. för min del blev det kycklingspett med ris och sweet chilisås till!

jag tänkte lägga upp bild på vad jag köpte, men eftersom jag inte orkar fota allt och det inte finns några bra bilder så hoppar jag tyvärr över det. men jag kom i allafall hem med en rosa kofta från H&M, en svart länge kofta och pärlörhänge från gina tricot, en vit blus med lite brodyr framtill och på axlar från vero moda och ett par höga klackar från skopunkten. studiebidraget är tyvärr upphandlat, men jag är nöjd med mina köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0