Rubriker är jobbiga!

Jag har dålig fantasi och kan inte komma på någon bra rubrik, så ni får leva med det. Imorse tog jag bussen tillsammans med mamma, eftersom min bror skulle ha bilen till ett viktigt möte för hans företag. Jag hoppade av på värnhem men mamma åkte vidare. Vi hade tre lektioner idag varav två var religion och däremellan hade vi samhällskunskap. Skit tråkig dag! Det positiva var att de va spaghetti och köttfärssås till lunch, och det är faktiskt den enda skolmaten som är god. Jag har precis varit och gjort påfyllning på mina naglar på StudioX. Jag kommer lägga upp före/efter bild när jag kommer hem. Men just nu sitter jag på bussen hem, och när jag kommer till staffanstorp ska jag till läkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0