nackspärren ännu värre nu

har inte haft tillgång till någon data, och de fungerar inte att blogga från min iphone av någon konstig anledning, därför de inte har blivit någon uppdatering.

igår var jag och maritza på yoga, men vi båda insåg att det inte var någonting för oss. vi vill ha mer snabb rörelse och svett! efteråt solade vi en stund på 24/7 sun. sedan åkte jag med henne hem, duschade och fixa mig där. så åt vi lite grann och tittade på lyxfällan. vid 6-tiden kom marcus mamma och hämtade mig för vi skulle till svågertorp för att hämta marcus och hans pappa. jag hade lurat marcus att jag var tvungen att jobba, så jag inte skulle kunna träffa honom denna dag. så han blev verkligen överraskad när jag dök upp där! när vi kom hem åt vi lite kvällsmat, sen myste vi framför tv.n hela kvällen.

idag vaknade vi ganska sent och det var tänkt att vi skulle sticka och träna, men eftersom min nackspärr blivit grymt mycket sämre, så fick vi hoppa över det. vi gjorde i alla fall några ärenden i trelleborg innan vi tog bussen hem till staffanstorp. vi gick inom netto och köpte lite gott till idol ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0