mina kläder har kommit!

de kläderna jag beställde för någon vecka sen har kommit nu. så jag var och hämtade ut paketet innan. fotade hur kläderna såg ut på mig.


klänningen är jag verkligen super nöjd med, det enda jag inte gillade var sömmen i ryggen. den går rakt på ryggraden och ner över rumpan, så att klänningen åker in mellan skinkorna.. hoppas det går att dölja med strumpbyxor!


tröjan är jag också nöjd med, men måste ha skärp i midjan för den är inte figursydd och då ser man lätt tjock ut!

tyckte inte att det var lönt att fota leggingsen eftersom de är svarta med "skinn" på knäna, och det syns ändå inte så bra på bild. var inte heller riktigt nöjd med dem eftersom de sitter ganska löst över knäna.. får se om jag kanske syr in dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0