middag hos marcus föräldrar

på kvällen hade mina föräldrar blivit bjudna på middag hos marcus föräldrar. så de kom vid 6-tiden. vi fick fläskfilé i en "lök-sås" med klyftpotatis och sallad till, sedan fick vi annanaspaj med glass till efterrätt! mycket god mat. vi satt och pratade väldigt längre, och när klockan närmade sig halv 1 så åkte vi hem. både jag och marcus hängde med. jag var så trött att jag sov hela resan, och när vi närmade oss vår gata väckte de andra mig och jag svarade "jag har inte sovit" men jag trodde faktiskt inte att jag hade det, för jag tyckte att jag hade varit medveten om allt som hände hela tiden. men direkt när vi kom hem gick vi och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0