hem till min darling

innan skolan igår stack jag till gymmet men innan de solade jag 23 minuter, somnade i solariet så jag låg där och snarkade. jag gymmade i cirka 1-1½ timme. det var riktigt skönt, kände mig så duktig efteråt. men tyvärr var jag lite långsam på att gå till skolan, var trött i benen. så jag kom någon enstaka minut för sent. vi hade de tråkigaste lektionerna på hela veckan. äcklig lunch. och därefter hade vi IV-val, där vi hade lite redovisningar sen fick vi sluta.

därefter tog jag bussen tillsammans med kerstin och maritza till trelleborg. vi pratade hela bussresan så den gick otroligt fort! när jag kom hem till marcus käkade vi, som tur var för jag var super hungrig. vi åt falukorv och pasta, mums hihu. vi tittade på ung och bortskämd som gick på ettan klockan 8, det programmet är för bra alltså! haha. skrattar ihjäl mig vid varje avsnitt. jag insåg även att jag hade valt helt fel dag att komma till marcus, det var ju fotbollsgalan 2010 på tv. men vi bestämde att eftersom jag fick se ung och bortskämd, så kunde vi se fotbollsgalan i en timme också. så det löste sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0