helgen snart slut

så, nu har ännu en helg gått. fan vad tiden springer iväg!

i fredags mötte jag upp marcus på södervärn efter praktiken, så tog vi bussen hem till mig. jag klippte honom lite snabbt, och när det var klart var de dags för mat. lasange! varken pappa eller andreas var hemma, så det vara bara jag mamma och marcus. mamma hade även hyrt film som vi skulle se. men först ville vi se idol och hon såg lets dance på en dansk kanal. när båda programmen var slut, satte vi oss i vardagsrummet och satte på A-team. Det var en jätte bra film tyckte jag, men kändes lite långdragen och jag tappade koncentrationen.

igår var vi hemma hos min mormor & morfar och firade mårtengås. vi är en av de få familjer som faktiskt fortfarande firar det. men varför sluta med en sådan härlig tradition? det är ju så himla gott! efter maten tittade vi på film och satt och pratade. liar liar, gick på tv. skit bra film faktiskt! tror aldrig jag sett den innan.. vi åkte därifrån vid tio över elva. men fick snabbt vända tillbaka igen för marcus hade glömt sin mobil. när vi äntligen kom hem var vi så trött att vi gick och la oss direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0