halloween fest hos maritza

kan börja med att berätta att jag haft en riktigt bra helg, som jag absolut är nöjd med! den började kanon redan i fredags när jag slutade klockan 3 på praktiken, skönt att vara hemma 4 istället för 7. men jag hade absolut ingen ledig tid efter jag slutat, jag mötte upp maritza så åkte vi hem till henne i trelleborg. började pynta och fixa en massa för halloweenfesten som skulle hållas där på kvällen. vi stack även hem till hennes farfar och käkade middag, fick lasange. super längesen jag åt det!

när vi kom tillbaka till henne började vi fixa till oss, jag skulle vara utklädd till skolflicka och hon polis. folket började droppa in vid 8-tiden och festen satte igång. vi hade förberett en massa "uppdrag" som alla fick när de kom, och de skulle göra de här uppdragen under hela kvällen. sen vid 12-tiden skulle man få gissa vad alla haft för något. mitt var att säga "det här var det värsta jag någonsin druckit/ätit" så jag dissade allas dricka, superroligt!

meningen var att vi skulle dra ut till kräm senare på kvällen, men när vi väl kom dit var det sån sjuuuk kö, så vi gav det 10 minuter. men eftersom det inte hände någonting så gick vi till en pub istället. synd, för jag var verkligen sugen på att dansa! men det var roligt i alla fall. när puben stängde fixade vi lite fyllekäk och sedan fortsatte vi med efterfest hos maritza. jag simon och marcus tog taxi hem vid 4, halv 5 tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0