fullspäckad dag!

ledsen att jag inte har uppdaterat tidigare idag, jag stack hemifrån ganska tidigt i förmiddags och kom hem vid halv 10 ikväll. jag försökte faktiskt blogga genom mobilen under tiden jag var iväg, men det ville inte fungera.

det jag gjorde när jag var iväg var att sola, träna och jobba. jag testade ett annat solarium idag, 24/7 sun heter det. ligger bredvid där jag tränar, så tyckte det passade bra. det är dessutom samma kedja. jag solade bara 16 minuter idag eftersom jag brände mig sist jag solade, så tog de försiktigt idag. efter jag solat gick jag raka vägen in till gymmet och gymmade i cirka 75 minuter, målet var att förbränna 500kcal, och därefter köra lite styrka. men fick ta det väldigt lugnt idag eftersom jag har fått nackspärr!

när jag hade duschat och gjort mig i ordning efter träningen, tog jag bussen till jobbet. för er som inte vet har jag fått jobb på en pizzeria i husie, där jag jobbar onsdagar varje vecka. jag började en timme tidigare idag eftersom jag har lov. det var inte extremt mycket kunder, men ändå en hel del att göra. kvart över 9, halv tio var jag hemma ungefär. då fick jag en välbehövlig massage av min kära mor, sen testade jag billys pankakor eftersom jag var lite småhungrig efter jobbet. de var helt okej, men självklart är hemmagjorda bättre! de blev lite "svampiga" eftersom de ska värmas i micron.

nu har jag tagit mig en lång dusch, fräschade upp mig ordentligt med att fila fötterna, måla naglarna, raka benen osv. känns riktigt skönt, är fin nu till när min älskling kommer hem imorgon.

nu blir detta snart en roman, men ska bara berätta att jag tittade LIIITE grann på milan - real madrid matchen, mest ihopp om att se marcus där. men det gjorde jag tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0