fruktansvärd huvudvärk!

när jag satte mig på bussen kände jag vilken extremt huvudvärk jag hade fått, jag kände av det lite smått när jag gick på entré med emelie. men nu hade det blivit så mycket värre! efter cirka 10 minuter av bussresan går det på en pappa med två barn. och kan man inte önska något bättre än ett barn som skriker hysteriskt hela resan tills jag ska av när man har huvudvärk?! fan... jag ville bara gå fram till ungen och skrika "håll käften här finns andra människor på bussen också!" men jag orkade inte samla mod till det. fegis!

direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och drog täcket över huvudet för att sova bort huvudvärken. när pappa väckte mig för att vi skulle äta, insåg jag att det hade hjälpt med lite sömn. huvudvärken var borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0