färgade håret på martina

i lördags förmiddag åkte jag och marcus hem till hans syster för jag skulle färga hennes hår, hon skulle gå från blond till brunett. hon hade flera olika färger i håret, en mörkblond utväxt, därefter hade hon ganska gula partier sedan hon blekt utväxten och i längderna hade hon ljusblont och lite mörkblond/varma slingor. jag använde en ganska neutral brun färg med lite mahogny-rött i och resultatet blev kanon bra! det ser lite mökrare ut på bilderna än vad det egentligen blev.



jag passade även på att klippa och färga marcus, han har den moderna frisyren där det ska vara super kort på sidor och i nacken, och långt upptill på hjässan. men det var lite för stor skillnad nu, och såg inte snyggt ut. så jag klippte en bra bit på det långa uppe på hjässan, men rörde inte nacken och sidorna alls. färgen blev en mörkare brun, som är ganska askig. tyvärr vågar jag inte lägga upp bild på resultatet, för han är så grinig med sånt! haha

Kommentarer
Postat av: fialisakung

fan vad snyggt det blev! :o

2010-11-21 @ 23:49:47
URL: http://homosaregay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0