entré och solariet

efter skolan ville emelie att jag skulle hänga med henne till entré en stund. eftersom jag inte hade mycket bättre för mig och är en otroligt snäll vän så gjorde jag så klart det! vi gick in och ut i butiker utan att hitta någonting, tror att man varit där för mycket så man vet alla affärers utbud redan. men tur var väl det för då blev min plånbok glad i alla fall. precis innan vi skulle gå därifrån träffade jag marcus kusin eftersom hon jobbar inne i en skobutik, så gick in och pratade med henne en stund.

när emelie och jag sagt hejdå gick jag bort till sun 24/7 för att bättra på solariebrännan lite grann. jag lyckades bli inlåst i rummet, och fick självklart panik. ni som känner mig vet vilken rädsla jag har för att bli inlåst, speciellt i små trånga utrymmen. så med min panikstyrka bröt jag upp dörren och kom ut! jag gick snabbt som tusan bort till bussen som skulle komma om 2 minuter, men jag hann, som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0