egen hårvård

idag hade vi egen hårvård i skolan. malin hjälpte mig att färga bort min blonda utväxt, och även färga mina ögonbryn mörkare som nisrin sedan hjälpte mig att fixa formen på, med hjälp av en tråd. gjorde satans ont men blev hur snyggt som helst. malin klippte även mitt hår, om man ens kan kalla det de. rättare sagt, hon nuddade mitt hår med saxen! jag tvättade hennes hår och gjorde även en inpackning. slutresultatet blev jag mycket nöjd med.

efter skolan stack jag till 24 seven sun och solade 24 minuter. ska ut med några vänner imorgon, och tycker det är mycket roligare att klä upp sig om man har lite solbränd hy! mamma kom och hämtade mig efter jag solat för hon slutade precis då. vi tänkte först köra E22.an hem, men när vi upptäckte vilka köer det var valde vi att ta ett annat håll hem och köra på väg 11 istället. men det var inte mycket bättre där, vi stog fast i kö i cirka 30-35 minuter.. inte så roligt! vi körde till city gross och handlade mat och när vi kom hem hjälpte jag mamma att laga middagen, tacos idag som jag hade önskat.

har även kollat på paradise hotel, rimon kan ta och slänga sig i vägen! han skickade ut erik, och jag och säkert alla andra som kollar vet om att han planerar att skicka ut lin! hoppas bara hon kommer på det och skickar ut honom före istället...



bjuder på en (väldigt vacker) bild från egen hårvård där jag har färg i håret och ögonbrynen!

Kommentarer
Postat av: fialisakung

jag tycker bilden framhäver vem du är väldigt mycket! (hemlig arab-agent)



buuusteeeeeed!

2010-11-28 @ 22:36:53
URL: http://homosaregay.blogg.se/
Postat av: Katrine

oohhhh noooo, du avslöja mig din fiiiis!

2010-11-28 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0