Dag 9 – Min tro

oj.. haha
ja alltså jag ser mig själv som kristen, jag har ju en liten tro på att det finns en gud som sitter på molnen i himlen men samtidigt tycker jag det låter sjukt ologiskt.. men det är inte så att jag går på gudstjänster om söndagar. håller koll på och följer det som står i bibeln, ber osv. absolut inte. jag tror på historien med adam och eva med äpplet och revbenen. att gud tog ett revben från adam och skapade eva, därav har män ett revben mindre än kvinnor.

något som jag också tror på är ett liv efter döden, som en ny människa. att själen lever vidare i en ny kropp och har man haft ett bra liv nu, får man ett sämre senare och tvärtom.

mycket mer om min tro finns de inte att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0