Dag 8 – Ett ögonblick

den här var svår!
jag måste fundera ett tag...

ett ögonblick eller en tidpunkt i veckan då jag mår som bäst är faktiskt fredagskvällar, på bussen hem. när jag sitter där, har haft alla kunder på praktiken, allihop har blivit nöjda, jag är nöjd & min handledare är nöjd. det är bara att pusta ut och må bra! jag ser även fram emot det som ska ske under kvällen och helgen, oftast sitter jag på bussen för att antingen åka hem till mig med marcus, eller hem till honom. och det är även ett ögonblick som alltid är bra, när man ser varandra igen efter några dagar av längtan, säger hej och pussas. det är också skönt att veta att man har lite ledig tid framför sig till att göra precis vad man vill.

fredagaskvällar är det ögonblick jag gillar bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0