Dag 7 – Min bästa vän

jag kan faktiskt inte riktigt påstå att jag har någon bästa vän. jag har många väldigt nära vänner, men kan inte säga att jag har en "bästis" jag tror att jag inte vill ha det heller. för man känner sig så bunden att det är den personen man ska vara med hela tiden, den personen man ska berätta allting för osv. som jag nämnt tidigare är vi ett gäng på 6 tjejer, och alla dessa tjejer står mig väldigt nära och det är dem jag berättar det mesta för.

men någon som jag kallat för min bästa vän förrut är min mamma, och om jag nu ska se någon som en bästa vän så är det hon. hon är den enda människan på jorden som känner mig innan och utantill, den enda människan som tar mig för precis den jag är, den enda människan som faktiskt står ut med mina humörsvängningar, och den enda människan som jag vill och kan berätta allting för! jag är inte direkt personen som håller mycket för mig själv och så, inte alls. jag delar gärna med mig många smaskiga detaljer om mitt privatliv. men det finns saker som är över gränsen för mig också, och det håller jag antingen för mig själv, eller så pratar jag med mamma om det.



jag och mamma i bubbelpoolen på gran canaria! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0