Dag 2 – Min första kärlek

alla har vi nog varit kära, en eller flera gånger de spelar ingen roll. men jag hoppas att ni alla fått ha den underbara känslan när det bara pirrar i hela kroppen, och det bara finns en person på hela jorden som kan få tiden att stå still.

nu ska jag berätta för er om min första kärlek.
det började en helt vanlig veckodag när jag gick in på lunarstorm, ja ni läste rätt! jag hade inte varit inne där på väldigt länge, och hade massa läskiga snubbar som hade skrivit till mig. när jag hade raderat alla dessa utan att ha svarat, så plinga det till i gästboken och jag hade fått mejl från en som bodde i trelleborg. eftersom jag bara satt och hade tråkigt och han såg bra ut, så tänkte jag att jag lika bra kunde prata. vi chattade en del på lunarstorm den dagen innan vi bytte msn, när han sedan var tvungen att logga ut efter flera timmar bytte vi mobilnummer och fortsatte snacka på sms.

vi smsade varandra hela tiden, pratade massa på msn osv. en dag bestämde vi oss för att träffas, eftersom maritza min klasskompis bor i trelleborg och kände till denna killen fick hon följa med mig. vi var hemma hos honom, såg på bedtime stories och spelade kort. vi hade väldigt trevligt och när jag och maritza åkt därifrån, tog det inte lång stund innan jag fick ett sms där det stod "jag hoppas du vill träffas igen, för jag vill jätte gärna träffa dig igen. förlåt för att jag var så blyg, men det var ju första gången och så"

jag tror det gick en vecka innan vi träffades igen, denna gång var det hemma hos mig. det var även då vi kysstes för allra första gången. det pirrade i hela magen och allt kändes så himla bra. vi mös hela kvällen tills han var tvungen att ta bussen hem igen.

en gång när vi pratade med varandra efter detta, berättade han att han inte ville fortsätta träffas mer. jag blev helt förkrossad och mådde skit dåligt, jag tog bort honom överallt och ville inte ha någon kontakt längre. tills en dag när jag fick ett sms från ett okänt nummer där det stod "jag har varit en idiot, förlåt. hoppas du vill träffa mig igen." jag var fortfarande svag för denna killen, så jag gav honom en andra chans. det är alla värda ju! så vi träffades igen, hemma hos mig denna gången med. allting var så himla bra och kändes rätt. det trodde jag att han också tyckte. men när han hade åkt ifrån mig, så smsade vi lite grann och det kom fram att han känt efter att allt var ett misstag och inte ville fortsätta.

jag blev förkrossad ännu en gång, men denna gång tog det inte lika hårt. för jag var lite mer beredd på det efter att det hänt en gång. vi slutade ha kontakt helt och hållet.

men ännu en gång fick vi kontakt med varandra igen, det var jag som tyckte att vi kunde fortsätta prata som förr. alltså innan alla känslor hade blivit inblandade. så det gjorde vi, men det ledde till att vi träffades och sov över varje helg i lite mer än ett halvår. jag blev mer och mer kär i denna killen för varje dag som gick. men vi hade sagt att vi inte skulle vara på g eller något liknande, så jag visste inte ifall jag skulle berätta eller inte. men efter ett tag stod jag inte ut längre, så bestämde mig för att berätta. det gick inte som planerat, han kände inte likadant, han hade inte "flickväns-känslor" för mig som han uttryckte det. men jag kunde inte sluta träffa honom inte igen, inte nu. mina känslor var för starka. jag hade aldrig någonsin känt så här för en kille, så vi fortsatte att träffas.

vi hade en speciell grej vi gjorde, där vi skrev på varandra ryggar med fingret så skulle man gissa vad där stod. en gång när vi gjorde det hemma hos mig, skrev han något som jag tolkade som "jag älskar dig" jag blev så chockad att jag tappade andan. jag visste inte var jag skulle ta vägen, jag var så lycklig!

helgen därefter skulle jag ut med mina vänner, på magasinet i trelleborg. jag visste att han också skulle dit med sina vänner. men redan när vi kom dit, såg jag något som fick hela magen att bli en stor klump. en annan tjej satt i hans knä! när hon ****** hade gått därifrån gick jag fram och hälsade på honom precis som om ingenting hade hänt. han var överraskad men glad över att se mig. jag gick bort till mina vänner och fortsatte dansa, då hände nästa sak jag inte ville se, de stog och kysstes nu! jag fick panik, började gråta och visste inte vad jag skulle göra. jag tog med honom ut och pratade om det, han verkade inte ha någon ångest över det och jag kände bara hur allting föll ihop. men vi pratade en hel del, och det slutade med att han följde med mig hem ändå, på något sätt tror jag att han insåg att han hade känslor för mig med egentligen.

det var nu allting vände. allting blev så bra efter detta, han kom till festen jag var på, på nyår. tog en taxi dit från trelleborg för 700 kronor! efter det träffades vi i 14 dagar i sträck, non-stop. den 10.e januari 2010 blev vi tillsammans, det blev början på vår kärlekssaga utan slut! mina känslor hade blivit besvarade, jag fick min drömprins!

nu har vi varit tillsammans i lite mer än 10 månader, allting är helt underbart. den killen han var för ett år sedan mot mig, kan man inte tro fanns i samma kropp som den killen jag är tillsammans med. jag kan säga det och har sagt det till honom med, han var en skitstövel mot mig. men mina starka känslor för honom och mammas goda råd höll mig kvar, och jag är glad för att jag stod ut med smärtan. för nu gör han mig till den lyckligaste tjejen på jorden! jag kan inte beskriva min kärlek för honom med ord, men jag älskar honom, över allt annat. han är det absolut finaste som finns, han får mig att må på ett sätt som ingen annan får, han får tiden att stå still och det pirrar fortfarande i kroppen varje gång jag ser honom. han är min prins!

en bild från nyår när allt började gå som jag ville! :)


ber om ursäkt för att det blev väldigt mycket att läsa, men där har ni berättelsen om hur min första kärlek startade, slutet är inte skrivet ännu och kommer inte bli det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0