bowling med dick och malin

efter att jag vaknat så fick vi lite bråttom. vi skulle nämligen bowla med dick och malin och bestämde att ses klockan 6 för att vi skulle äta på restaurang innan. vi käkade på harmony, super god mat där. när klockan närmade sig halv 8 började vi gå bort till bowlingen där vi hade bokat bana klockan 8. första serien gick helt okej för mig, men andra gick mindre bra om man säger så... fick 35 poäng på den serien! haha... men kul hade vi i alla fall, och det är huvudsaken. och detta kommer definitivt göras om.

marcus mamma kom och hämtade oss och när vi kom hem igen tittade vi lite på tv. men mina föräldrar kom vid tio över 10 så åkte vi båda med hem till mig. eftersom jag skulle jobba idag och tyckte det var bäst att sova hemma då. vi låg och pratade väldigt länge innan vi somnade, så himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0