ännu en söndag som bestod av jobb

pappa och jag åkte hemifrån vid kvart i 3 och var i lagom tid till när jag började jobba. det var inte så farligt mycket att göra idag, eller så är det bara jag som har vant mig vid stressen och inte tycker det känns så extremt mycket längre som jag tyckte i början. för vi fick nog sålt i alla fall 150 pizzor. jag var vrålhungrig redan när jag kom dit, men fick inte tid att äta förrän när klockan var lite över sju!

när jag kom hem efter jobb stack jag direkt in i duschen och därefter har jag pluggat lite och suttit på facebook osv. nu blir det snart dags för sängen.

har fortfarande inte bestämt mig ifall jag ska träna och sola innan skolan imorgon, eller om jag ska stanna hemma och plugga till samhällsprovet jag har på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0