älskling i milano

för cirka en timme sen ringe min älskling, som just nu befinner sig i milano. de hade kommit fram vid halv 10 tiden, hade haft lite klydd med transport från flyget till hotellet. en taxi skulle ta 85 euro, för att köra dem, vilket är cirka 850 kronor.. helt sjukt! men efter ett tag hade de hittat en buss som gick dit de skulle. han ringde mest för att säga att allting gått bra. kändes skönt att få prata med honom lite grann. inte ofta vi är utan varandra på detta sättet, inte kunna smsa, ringa eller träffa varandra på 2 dagar. låter löjligt, men är man van vid något så är det tufft att bryta det.

men jag får hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt, så jag knappt hinner märka att han är borta!

nu ska jag fortsätta med designen, sen blir det sängen för min del. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0