alla bara sticker..

satte klockan på halv 11 idag, för att jag inte ville sova bort hela dagen, men ändå få vila ut lite grann. idag åker emelie till berlin, malin till egypten och marcus till milano. kommer verkligen kännas tomt när tre av de närmsta personerna i mitt liv kommer vara borta samtidigt. men som tur finns kerstin, maritza och sophia fortfarande kvar här hemma! på tal om det, så kommer maritza till mig idag, så ska vi ha lite myspys här. antar att hon ska sova här också, så det blir trevligt.

jag har just tittat på LA ink, där Kat von D skulle försöka sluta röka genom att bli hypnotiserad. jag tror faktiskt på hypnos och hade själv velat testa det, typ med att få bort godissuget eller behovet att äta ute så fort jag har pengar. tänk så skönt det hade varit, så mycket pengar man sparat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0