200 dagar till studenten!

jag bestämde mig till slut för att träna och sola innan skolan, men var smart och tog med samhällsboken så jag pluggade under tiden jag gick på löpbandet! sedan var det en helt vanlig skoldag, samhällslektion först där vi fick träna lite inför provet, lunch och sedan IV-val där vi tittade på en film om make-up.

efter skolan stack jag kerstin, maritza, malin och emelie till el patio för att käka och fira vår 200-dagars. men de öppna inte förrän 17.00 så vi fördrev tiden lite på entré så länge. när vi sedan gick tillbaka hade de öppnat, beställde en tre rätters meny med vitlöksbröd till förrätt, black & white till varmrätt och vaniljglass med chokladsås till efterrätt. super god mat, var vråk hungrig när jag kom dit! vi satt på restaruangen i 3½ timme, helt sjukt länge. men det är det jag älskar med dessa tjejer, vi kan bara sitta och snacka i flera timmar utan att märka hur lång tid det går. även om vi träffas varje dag har vi alltid något att prata om och berätta. vi har en så härlig relation till varandra, och jag stormtrivs i deras sällskap!

när jag kom hem från restaurangen satte jag igång med att plugga direkt till samhällsprovet, pluggade i 2½ timme, och det kan jag säga att jag inte gjort på myyyycket länge. är helt slut nu, så ska lägga mig, ska vara i synagogan 9.30 imorgonbitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0