veckan som har passerat som en blixt

tänkte dra lite snabbt vad som har hänt sen jag kom hem från min resa.

lördag: direkt när vi kommit hem till huset i staffanstorp igen så var min älskling här och väntade på mig! det blev en massa mys hela kvällen och han fick även en liten present av mig, en korthållare som det stog batman ingraverat på.

söndag: jag och marcus åkte hem till honom, vi hyrde film och käkade massa godis. vi tog det bara lugnt alltså. tittade på några repriser på tv också, avsnitt som jag hade missat när jag var på gran canaria. bland annat desperate housewives och grey's anatomy

måndag: dags för skola igen, så jag tog bussen i lagom tid och började 9.50 med idrott. fick träffa alla underbara i klassen igen. som jag har saknat dom tjejerna! dagen flöt på och vi hade naturkunskap och svenska också. efter skolan stack jag och maritza till trelleborg, för jag skulle hem till marcus igen. eftersom han skulle till estland på onsdag ville vi passa på och träffas. jag spelade kort med hans mamma, syster & hennes pojkvän. dom lärde mig ett nytt spel som hette canasta skit kul när man väl kommit in i det. sen tittade vi bara på tv osv, för han mådde inte så bra..

tisdag: började 9.40 med svenska, sedan hade vi rast som vanligt i 1 timme och 40 minuter. jag och maritza fick välja mellan att äta på mc donalds eller sallad, gissa vad vi valde? SALLAD så klart! muuuuums. vi gick bort dit, vilket tar cirka 10-15 minuter kanske. (jag är inte så bra på att hålla koll på tider) vi beställde vars en salladm, jag tog med kyckling, fetaost, tomater, gurka, annanas. sallad, pasta och tzatsikisås. sedan gick vi tillbaka till skolan och hade datakunskap som sista lektion. även idag åkte jag till trelleborg efter skolan. och marcus uppskattade inte direkt att jag hade valt tzatsikisås till salladen, om ni nu förstår vad jag menar hihi. ikväll var det desperate housewives och massa annat kul på tv, men jag fick ju tyvärr inte se allt eftersom marcus inte tycker det är lika kul.

onsdag: den mest efterlängtade skoldagen denna här veckan, gissa varför? jodå vi hade egen hårvård HELA dagen. från 10.00 till 16.30, förstår ni nu att nästan hela klassen hann göra någon förändring på sitt hår? men som jag skrivit tidigare så gjorde nog jag och cassandra de största förändringarna, för vi båda blev hel brunetter. jag har alltid varit blond, och hon hade ljusa slingor i hela håret. men snygga blev vi! jag och mamma gick och solade innan vi skulle äta, sen handlade vi lite snabbt på ica. senare fram mot kvällen stack jag hem till szidi för att snacka lite skit och titta på grey's anatomy. jag stack hem från henne typ vid elva tror jag.

torsdag: som vanligt var det dags för praktik idag, inget speciellt hände idag. fick tvätta några kunder, hjälpa till med en permanent och annars bara stå och titta. sopa hår & vika handdukar. på kvällen chillade jag stenhårt, och njöt av tanken att jag hade lov nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0