umgås med tjejerna

efter skolan åkte jag och maritza hem till mig, vi fixade lite på datan. bland annat en facebook medlem till vår klass, som heter tinas änglar. där vi ska lägga upp alla bilder vi tar i skolan, och även skriva ifall lektioner osv är inställt. sedan åt vi lite mat med min familj. därefter var de egentligen planerat att vi skulle dra till szidi, men mamma ville bli klippt och jag hade lite saker jag var tvungen att fixa, eftersom jag inte skulle vara hemma mer under helgen. så maritza var snäll och klippte mamma medan jag fixade mina saker och packade, det blev super bra faktiskt!

sedan gick vi hem till szidonia, dit evelina & matilda också skulle komma, men ingen av dom hade kommit. men sen visade det sig att matilda mådde dåligt och evelina kom om en stund. så när evelina äntligen hade kommit stack vi till nöjes så köpte dom andra lite godis, jag var duktig och höll mig ifrån det denna gången. sen gick vi tillbaka hem till szidi och satt och snackade, till klockan blev halv 12 då jag & maritza var tvungna att sticka för vi skulle ta bussen till trelleborg.

jag tog bussen vidare hem till marcus när vi kommit fram till trelleborg, och sov där. och ska även stanna där resten av helgen, åker därifrån på måndag morgon. får passa på att träffas så mycket de går nu, innan jag lämnar sverige i en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0