sovmorgon = fixning av naglar

jag och marcus vaknade vid 8 tiden idag, även om jag började skolan klockan 1 fick vi gå upp tidigt. för han började 9.50 och jag skulle vara i malmö för att fixa mina naglar. så halv 11 mötte jag mamma på entré så gick vi in och fick våra naglar fixade. men det var inte särskillt kul idag! jag satt där i 2 timmar och 45 minuter. den första 1½ timmen gick åt till att fila, hon var världssämst på att fila, ingen kraft och långsam var hon... förstår ändå för att hon är elev, men liiiite måtta får de ju vara liksom... och jag blev inte ens nöjd med resultatet, mina naglar ser ut som en skidbacke eller något. mycket tunnare längst ut på tippen och en stor rund kulle på mitten av naglen. plus att hon inte ens filade till dom så de blev lika långa. så de har jag fått sitta och göra nu när jag kommit hem. meningen var att mamma och jag skulle gå och käka lunch tillsammans och även gå runt lite på entré men de kunde vi ju inte eftersom de tog sån tid, så mamma körde tillbaka till jobb innan jag var klar. men hon hämtade i allafall ut mina skor jag beställde för någon vecka sedan.

jag blev 20 minuter försenad till skolan också, och var skit arg när jag kom dit. men vi gick igenom lite frågor och sedan fick vi lära oss hur man sätter en stabil hästsvans. låter kanske väldigt banalt, men de var ett häftigt trick. sedan klippte vi till vår herrdocka så vi ska kunna föna vågor på den nästa lektion. när vi hade slutat stack jag till café 2000 med emelie, malin och julie och käkade sallad. tre tjejer som man verkligen kan prata med, som tar det man säger på allvar!

tog bussen hem med min kusin julie och även elin gjorde oss sällskap. ikväll ska jag se på grey´s anatomy och bara chilla till tusen!

 
köpta på eurosko för 400:-

Kommentarer
Postat av: Isabelle

snygga skor! :)

2010-03-10 @ 20:50:06
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/
Postat av: szidi.

omgomgomg, snyggaste skorna jag har sett på länge :o. brukar inte tycka gladiatorskor är snygga, men dessa fångade verkligen ögat! good catch kättie (y)

2010-03-11 @ 22:41:58
URL: http://sszidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0