snart dags nu!

ja som ni alla vet tar jag semester i en vecka nu, jag, mina föräldrar och mormor & morfar flyger ner till gran canaria 07.00 imorgon bitti. vi landar cirka 11.15, därefter är det sol & bad som gäller i en hel vecka! kommer sakna alla underbara här hemma, men en vecka går fort. som ni såg i förra inlägget kommer natasha i min klass hålla igång min blogg den här veckan. så jag kommer ha sms kontakt med henne så hon kan uppdatera lite vad som händer där nere. ni får ha det kanon bra här hemma i sverige, och hoppas på bättre väder än det varit dom senaste dagarna. puss på er mina älskade läsare! :)

nu lämnar jag över till dig i en vecka natasha, ta hand om min blogg och mina läsare! TACK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0