slutet på helgen, kunde inte bli mer underbar!

senare fram mot kvällen så hade marcus planerat en mysig middag till oss, och därefter skulle vi bada med tända ljus och öppet fönster denna gången, så vi slapp fler olyckor!

så jag fick gå in på marcus rum medan han förberedde. efter ungefär 20 minuter kommer han in och säger att maten är serverad. så har han dukat fram, tänt stearinljus och lagat fläskfilé, klyftpotatis och rödvinssås till, min favoriträtt! det var super gott och han kommer bli en bra kock haha...
sedan fick jag gå in på rummet igen, så han kunde fixa nästa överraskning. efter en stund får jag ett sms där det står "följ hjärtanen och se vart dom tar dig" så öppnar jag dörren så ligger det små gelehjärtan på golvet, och jag följer dom, och hamnar bakom soffan. där det ligger en lapp "i badrummet väntar en överraskning ;) <3" så går jag till badrummet och öppnat dörren. där har han fixat det så otroligt fint, han har tänt stearinljus i hela badrummet, tappat upp ett varmt bad, och sedan lagt fler gelehjärtan på golvet, och det står I♥U. så otroligt gulligt av honom. så hoppade vi ner i badet och badade läääänge, pratade en massa och mös. sedan när vi blivit alldeles skrynkliga så gick vi upp. och då serverade han efterrätt, glass så klart!

ett helt underbart slut på en fantastiskt bra helg, och jag älskar min pojkvän så otroligt mycket!
onsdag 10/3 har vi 2 månader! mycket därför vi hade en så mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0