skola igen efter sportlovet

dags för skola igen idag, efter ett långt och skönt lov. nej överdrev lite, långt har det verkligen inte varit. det har flugit förbi som en snöstorm typ. första lektionen som stog på schemat idag var idrott, sophia och michelle höll i lektionen. vilket innebar att vi hade lite kempo/judo övningar. gamla minnen som dök fram igen, eftersom jag gick på judo för ett par år sen. men jag tyckte det var en rolig och lyckad lektion, dom klarade det jätte bra faktiskt.
vi tog oss tillbaka till skolan och åt lunch, för första gången gillade jag såsen på skolan, så jag åt massor. nej inte riktigt. sedan gick vi upp en trappa till naturkunskapen, och skrev lite på vårt arbete som ska vara inlämnat nästa vecka. har varit skit tråkigt och jobbigt att skriva, fakta om 6 energikällor varje ska ha en A4 sida. till sist hade vi svenska, men jag hade alla mina saker hemma eftersom jag fått stressa till bussen imorse, så hon sa att jag kunde arbeta hemma istället. vilket vi även får göra imorgon så det innebär sovmorgon! men jag och sophia åker in tidigare för att skriva klart naturarbetet, duktiga som vi är hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0