packar som en galning!

praktiken gick bra idag, bättre än förväntat. början var dock skit tråkig och jag var nära på att gå hem. men under dagen fick jag lite mer att göra så sammanlagt fick jag göra slingor på två stycken, färga en utväxt och tvätta två stycken. så de var hyffsat bra ändå. på lunchen kom marcus och hans kompis bassi till salongen, för att vi skulle fika tillsammans. vi satt på espresso house ett tag, marcus lurade bassi till att köpa en kaffe men den klarade han inte att dricka upp! bara marcus som är mogen än så länge haha. efter praktiken gick jag till södervärn från mobilia, men de e för kallt ännu men ska absolut börja göra det sen när de blivit lite varmare! vi åt spaghetti & köttfärssås till middag, bläää. sedan satte jag igång med att packa, och de känns som om jag har packat för att stanna borta i en månad!

8 linnen
6 shorts
8 t-shirts
4 klänningar
1 par jeans
1 par beiga byxor
1 jeansjacka
3 bikini
1 sarrong
2 axelbandsväskor
2 par skor
och massa underkläder så klart!
men imorgon kommer jag att packa ännu mer, fler skor och smycken osv!


sängen full med kläder jag ska ha med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0