mysig hemmakväll

i fredags hade vi studiedag så jag passade på att sova vääääldigt länge. när jag väl vaknade så gjorde jag mig i ordning sedan åkte jag motorcykel med pappa till trelleborg. jag och marcus hade planerat att ha en mysig hemmakväll. hans föräldrar skulle till hans systers pojkvän för han fyllde år. så vi hade huset för oss själva. vilket innebar att han passade på att använda en av kärlekscheckarna han fått av mig "mysig hemma kväll, du lagar maten jag väljer desserten" så jag lagade lövbiff med bakad potatis och bearneisesås, till efterrätt hade vi glass, chokladmousse och persikohalvor. allting var super gott även om de inte blev riktigt som planerat, potatisen tog längre tid än jag hade räknat med haha. men såna misstag som man lär sig av ju. vi tittade på let's dance finalen, där mattias vann, vilket jag tyckte var helt rätt! och claudias reaktion var lite väl överdriven, klart att man blir besviken om man inte vinner. men samtidigt kom hon ju tvåa vilket också är riktigt bra! vi tittade även på någon film innan vi gick och la oss, men minns inte riktigt namnet på den. vi fick gå och lägga oss ganska tidigt eftersom marcus skulle spela match på morgonen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0