mys, mys och mer mys

jag och min lilla älskling vaknade sent på lördagmorgon, vi tittade på tv och åt god frukost. sen tittade vi ännu mer på tv och hans syster kom hem till dom en stund, hon har flyttat hemifrån, men kom för att ge en liten present till mig. ett jätte fint armand och en stor ring med en blomma. när jag får tillfälle till det kommer jag visa bild, inte så lätt när man sitter på skolan och skriver. vi tittade på tv till vi bestämde oss för att ta oss in till stan, så han kunde få lite mat från mc donalds och vi skulle även sola. jag testade ett annat solarium denna gången, med lite starkare styrka så jag vågade inte riktigt sola så länge som jag brukar. för att slippa bränna mig så klart. men de gick bra så nästa gång solar jag nog lite längre. hans mamma hämtade upp oss där så åkte vi hem till marcus igen. där jag äntligen fick chansen att klippa honom, resultatet blev super bra. lite kortare på sidorna och längre upp till. sedan gick vi och duschade så vi fick bort solarielukten igen.

på kvällen tittade vi på melodifestivalen, andra chansen med marcus mamma. jag tyckte inte det var några speciellt bra låtar som tävlade den kvällen, men dom som gick vidare var helt okej. vilket var jessica andersson och pernilla wahlgren. två riktiga melodifestivals-kvinnor! vi tittade även på en film som hette seven men pratade så mycket att ingen av oss var speciellt inne i den. vi blev trötta ganska tidigt så gick och la oss efter filmen var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0