livet leker pà gran canaria - Katrine

fyfan vad har ar underbart! solen steker som bara den, 35 grader i solen helt fantastiskt skont. kandes konstigt igar nar man kom fram och kande varmen, efter att ha statt och frysit ihjal pa svagertorp nar vi vantade pa taget! rummet ar hur fint som helst, vi har bubbelpool i sovrummet, en stor bamsesang och platt tv. en riktigt fint balkong, med underbar utsikt som ni kommer fa se bild pa senare. det finns sakert minst 8 pooler i omradet vi bor pa! och aven 2 eller 3 bubbelpooler utomhus. det finns aven en strand med skit fin sand, men dom jag ar har med ar inte sa glada for sant sa vi haller oss vid poolen istallet, men dar blir man ju ocksa brun hihi! och jaaa jag har redan fatt fin farg sa jag tror att jag kommer komma hem ganska brun! men mamma behover vi inte ens prata om, hon e redan neger sa hon kan aka hem nu sa kan vi andra komma ifatt!

nu har jag bara 8 minuter kvar att sitta har och har andra saker att kolla, kommer formodligen nagon mer uppdatering under tiden jag ar har pa gran canaria. nagon dag nar vi hunnit hitta pa lite mer, vi har ju bara varit har ett dygn nu! men jag saknar er alla dar hemma jatte mycket, och tanker pa min alskling hela tiden! tack sa mycket natasha som haller igang min blogg! massa pussar fran mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0