hos min älskling

i tisdags efter skolan åkte jag till trelleborg för att träffa min älskling igen, vi ses mycket nu innan jag åker! vi gick direkt ner till solariet och solade. jag tog samma solarium som förra gången men nu la jag i lite mer pengar så jag fick steka lite extra. solade i cirka 21 minuter och tyckte att det gav bra resultat. det är värt pengarna tycker jag! jag tycker inte det är fel att lägga lite pengar på sig själv och sitt utseende faktiskt, för man mår så mycket bättre. jag är en person som får bättre självförtroende av smink, påbyggda naglar, och solbränd hy. men det tror jag nästan dom flesta tjejer får faktiskt!

sedan gick vi hem till honom, och resten av kvällen bestod av tv.tittande och mys. fick även hemmalagade köttbullar, potatis och brunsås till middag, älskar hemmalagade köttbullar! men när det var desperate housewives på tv bytte marcus mamma och han plats, så hon tittade på det med mig och han kollade på fotboll med sin pappa. vi tittade också på det nya programmet cougar town och christine. skit roliga program som man skrattar åt hela tiden. vid 12-1 tiden gick vi och la oss och sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0