hårförlänging på michelle

i måndags gjorde jag hårförlängning på michelle. jag använder keratinvax när jag gör det, för de sliter inte så mycket på håret, är lätt att få ut när man inte vill ha förlängingen längre och finns även i olika färger så man kan dölja det så gott som möjligt. men jag brukar använda transparent vax för att de ska passa alla hårfärger. vi satte i ungefär 150 ploppar tror jag, och jag själv tycker att resultatet blev väldigt bra, ser naturligt ut.

lite bilder på resultatet:
 

för er som är sugna på att få isatt hårförläning så gör jag det för 700:- men då får ni fixa håret själva, resten fixar jag. det tar mellan 2-3 timmar att göra. ni kan kontakta mig på telefon, facebook eller min mail. detta är en behandling som normalt kostar minst 4000 kronor att få gjort på salong. och det håller ett bra tag, brukar säga att det beror mycket på ens eget hår, hur fort det växer. för vaxet lossnar inte om man sköter det rätt, utan det växer ner med håret, så när man tycker att det kommit för långt ner sätter man om det igen. vilket kan vara mellan 4-6 månader ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0