Gran Canaria - dag 6

torsdag 18.e mars
idag mådde jag bättre, men jag var bara totalt utmattaf även om jag hade sovit mer än 12 timmar. så jag sov en stund till efter frukosten. sen gick mamma och jag ner och solade vid poolen vid ett tiden ungefär. efter ett tag gjorde även mormor & morfar sällskap. men pappa stannade på rummet eftersom nu var det han som hade blivit sjuk... morfar är den enda som klarade sig ifrån det. vi gick upp till lägenheten och gjorde oss i ordning för att åka till puerto rico mot kvällen. vi gick i ett shoppingcenter och jag köpte en del grejer, men det är ni nog inte förvånade över! de var otroligt varmt den kvällen, absolut den varmasta kvällen under hela veckan. det var cirka 27 grader. men det var för att det hade varit ganska dimmigt hela dagen och det beror på de varma vindarna från Afrika. vi passade även på att äta när vi var dä, på en restaurang som hette "el toro" jag tog även en barnportion idag, visste att min mage inte var på toppen humör ännu, så jag tog panerad fisk och pommes. men orkade inte ens äta upp det även om det var en liten portion. när vi gick därifrån fick jag höra att jag liknade shakira, vilket jag verkligen inte kan få ihop! jag ser ingen likhet mellan oss överhuvudtaget faktiskt. när shoppingcentret stängde tog vi en taxi hem till lägeneheten igen och det blev i lagom tid till att gå och lägga sig faktiskt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0