Gäst bloggar från mobil - 13e mars 2010

God morgon gooa och glada vad gjorde ni igår kväll? Blev det party? Kommentera gärna så man får lite ideér inför kvällen :) Katrine är framme idag någon gång under dagen, fick ett SMS av henne inatt och jag måste säga att jag blev nästan arg när jag såg att hon åkte, vill också :( så här stod det i smset: Så ja snyggingar nu lämnar jag landet för en veckas underbar semester i värmen medan ni är här hemma och fryser, men jag hade gärna tagit med er alla i resväskan om där hade varit plats (à)... ( fortsättning följer) visst blir man avis? Btw- vi kommer ha sjukt kul vi med, senare under dagen har vi fråge stund då ni ställer vilka frågor ni vill and mig eller Katrine :) Om ni skulle fått välja ett varmt land att åka till vart skulle det varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0