ett bra avslut på en stressig dag

som sagt spelade marcus match imorse, men jag följde inte med för att det regnade osv och jag hade inte kläder till det vädret tyvärr. men matchen gick bra, det blev 3-3. när han kom hem fikade vi lite med hans mamma och syster malin. vid två tiden kom pappa och hämtade mig, vi släppte även av marcus för han skulle jobba. sen åkte vi inom svedala för att jag skulle låna en grej av sophia. när vi väl kom hem hann jag bara precis gå på toa sen åkte jag mamma & pappa iväg till obs. jag skulle hitta present till matilda och mamma & pappa skulle handla mat.

det blev en ljusblå kofta på gina tricot och några armband i present till matilda, som fyllde år igår. grattis igen snäckan! när vi kom hem igen hade jag ganska bråttom. klockan var kvart i fem och jag skulle möta evelina om en timme så vi kunde bege oss till matilda. jag hoppade in i duschen, sminkade mig, fixade håret och valde kläder. en rosa blus och ett par jeans, kände för att vara ganska enkelt klädd ikväll. mamma var snäll och skjutsade mig och evelina till matilda, för vi var lite försenade.

vi fick wookgryta med nudlar till middag, super gott! har aldrig smakat det förrut, och även om de var sjukt starkt var det riktigt gott. sedan fick vi cheesecake till efterrätt, som jag aldrig har gillat. men kunde ju inte vara otrevlig och tacka nej, och det är jag glad för att jag inte gjorde. det var absolut den godaste cheesecaken jag smakat, och ville bara ha mer. när alla ätit klart så plockade vi fram vattenpipan och chipsen. så satt vi och snackade en massa skit, drack cider & vitt vin, och rökte vattenpipa. verkligen en lyckad tjejmiddag som slutade på mc donalds för oss som var från staffanstorp. glömde nog nämna det, men matilda hade bjudit tre tjejer från sin klass också. super härliga människor, och som vanligt tyckte jag de var riktigt kul att få lära känna nytt folk!

nu bjuder jag på lite bilder från kvällen:
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0