entré + espresso house

efter skolan gick jag och sophia till entré och skulle leta upp ett par mjukisbyxor till mig, men hittade inga jag gillade. så vi gick in på eurosko istället, har hittat ett par skor där jag ska ha med till gran canaria. men vi fick beställa hem min storlek eftersom den var slut, och de var panik för mig att hitta ett par skor ju. åker om 12 dagar!!!

sedan blev vi sugna på en fika, så vi åkte buss till centralen för att fika på espresso house. en grillad ost och skinkmacka blev det för min del. men espresso house skönk i mina ögon idag. först brände dom min macka så dom fick göra en ny till mig, UTAN att säga något så jag satt och väntade hur länge som helst på min macka. till slut fick jag gå fram och fråga var den tog vägen. vet liksom att de tar 3 minuter att grilla den. sen så har dem tydligen bytat bröd till något annat, så jag blev skit besviken. så jag gick fram och sa till att det inte var de jag hade beställt, för jag visste inte att dem hade bytt. så sa hon "jo men det är en sån." så sa jag, "nej det är en sån jag vill ha." och pekade den jag brukar få, så sa hon då "det är samma sak bara att vi bytt bröd, de där är bara visningsex" men dom kan väl inte ha ett visningsex som inte ser likadant ut som det man får?! men det blev i allafall bra ändå, så satt jag och sophia och skvallrade massor. ett helt lov sedan vi träffats senast så hade mycket att prata om! sedan tog jag bussen hem, där jag mötte evelina & emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0