egen hårvård = jag blir brunett!!!

de blir nog inte mer uppdatering om resan idag, men nu har ni i allafall lite att läsa, resten kommer förmodligen imorgon och på fredag!

idag hade vi egen hårvård i skolan hela dagen. så maritza satte först i gång med att färga mitt hår, BRUNT! jag blev super nöjd med resultatet, visar bild i slutet av inlägget.
efter det färgade jag maritzas hår, gjorde först en avfärgning och sedan satte vi i en chokladbrun färg. blev också kanon bra. de flesta i klassen passade på att färga håret idag så det var kul att se alla förändringar, men jag och cassandra var nog de som gjorde störst förändring.


denna gången skojar jag faktiskt inte, även ifall jag haft bild förrut.
kommer visa bättre bild senare, för här hade jag inte hunnit färga ögonbrynen än!

Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

skitsnyggt hjärtat! :) <3

2010-03-25 @ 10:06:24
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0