desperate housewives, säsongspremiär

när jag äntligen kom fram till saknade marcus så tittade vi på film från när han var liten, och mindre bebis får man nog leta efter. men så otroligt söt han var! liten gullunge man bara vill pussa på, vilket hans syster också gjorde hela tiden i filmen haha. sedan åt vi tonfiskgratäng, vilket jag inte ätit sen jag slutade nian så det var riktigt gott!

sedan började jag med att fixa hans systers hår, jag satte ju i hårförlänging på henne för 3 veckor sen men hon behövde mer hår i. så det var de jag gjorde. och nu ser det verkligen jätte bra ut, och jag är avundsjuk som fan, sugen på att göra det igen när jag färgat mitt hår brunt!

klockan nio var det äntligen dags för desperate housewives igen, säsongspremiär! så himla efterlängtat, dock var jag ganska besviken på avsnittet eftersom de var inte speciellt bra.. men får hoppas att de blir bättre nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0