årets första glass!

skolan var lång och tråkig idag. vi hade massa teori och sånt, så de gick ganska långsamt. men vi fick göra ett par experiment också så de fick tiden att gå lite fortare. dessutom gick vi ut en runda och köpte årets första glass, riktigt härligt vårväder. hoppas verkligen det är slut med snö och kyla nu. de har varit tillräckligt länge, och vi behöver lite sol ju!

efter skolan åkte jag och julie till solariet i arlöv så jag kunde sola. där får man sola 25 minuter i vanligt solarium + 10 minuter i anisktssolarium för 40 kronor. skit bra pris och bra solarium också faktiskt. så jag rekomenderar kenneths solarium på sockerbitstorget, för er solariumtokiga läsare! men julie fick min ansiktstid eftersom jag brände mig förra gången.

ikväll är det säsongspremiär för grey's anatomy, ännu ett efterlängtat program! härligt nu när alla serier sätter igång att visas igen.


årets första glass, magnum classic MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0