ännu en torsdag vilket innebär praktik

nu har jag gjort mig i ordning och ska sticka till praktiken, tar bussen 9.18 och börjar 10.00. Hoppas jag får göra lite mer än vanligt idag, är riktigt trött på att bara stå och glo en hel dag. Det är okej i ettan och början av tvåan, men jag har faktiskt gått halva min utbildning nu så jag är ingen nybörjare direkt.. Är i allafall hemma vid sju tiden och då ska jag börja packa, för jag åker ju faktiskt imorgon natt! gud vad jag längtar efter värmen nu, de ska bli så himla skönt att ligga och steka vid stranden när jag vet att alla går runt i sina stora vinterjackor här hemma fortfarande.. eller där är ju en del som bytt till vårjackan redan, men dom hackar ju tänder så fort dom går ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0