you're killing me cuz!

sovmorgon idag, började 12.20 så vid elva var de lagom att gå upp och göra sig i ordning, tog bussen till skolan kvart i 12 och hade förväntat mig att julie skulle vara där men hon var på skolan redan och åt i matsalen de djuret! så hade vi datorkunskap och jag hatar den läraren lika mycket denna terminen också, jävla sär som borde gå i pension istället. sedan hade vi bestämt att vi skulle dra till salladsbaren café 2000 och käka efter skolan, så vi tänkte ta bussen dit, så kommer vi fram till sexan och bussen står där, men har stängt dörrarna, men vi försökte ändå knacka på dörren för att komma in. men idioten tittar bara på oss och vänder sedan bort huvudet igen, så bankar jag på fönstret men han totalt ignorerar det också. så står han kvar lite sen när de blir grönt i korsningen så kör han, just därför jag hatar busschaufförer, vi hade hunnit gå på! men i allafall så tog vi nästa buss till café 2000, käkade och snackade en jävla massa skit.

sedan tvingar julie med mig till stan för hon ville kolla på en pälsväst, och direkt när jag kommer ut så håller jag på att slå världens kullerbytta, nej men först så halkar jag, sen snubblar jag på min egen fot och sätter fälleben på mig själv, så julie och cassandra fick sig ett gott skratt i allafall.. men så går jag och cuz till stan, först in på H&M på hansa sen letar vi efter lindex där inne men de finns inte, så är hon jätte säker på att den enda som ligger i närheten ligger borta vid trianlgen så vi går dit och halkar flera gånger på vägen, när vi kommer in genom dörrarna så tjuter larmet och vi tittar på varandra och förstår ingenting. så pratar vi med en i personalen och sa att de va första butiken vi gått in i så vi hade ingenting liksom.. men så testar vi gå genom dörrarna igen och de tjöt när de var jag som gick igenom.. så blev jag skit rädd att någon stoppat något i min väska bara för att sätta dit mig.. så jag är skit rädd när jag går fram till henne i kassan så säger hon att de kan vara något gammalt som inte blivit ordentligt avlarmat, så kommer jag på att de sitter ett stort larm klistermärke på min brunkräm så de kunde vara den, och det var de. tur som fan ändå, jag är ju ingen tjuv.. :( haha.. men i allafall så kollade vi inne på lindex efter julies pälsväst, men den fanns inte där. så frågar hon om de finns en annan lindex i närheten så säger dem att de finns en borta på södergatan vid gustav adolfs torg, där vi precis gått ifrån! men snäll som jag alltid är så följer jag med julie dit, och när vi kommer fram så ser vi att det är PRECIS 5 meter ifrån ingången till H&M som vi varit på förut, men dem hade inte pälsvästen där heller, så vi åkte hem istället. inte alls min dag och jag har skit ont i fötterna nu, jävla skit stövlar som klacken redan gått sönder på, men de får inte mamma veta för då blir hon jätte arg på mig hihihi.

ikväll ska jag hem med tjejerna till szidi för att fira henne lite, fika snacka skit och kolla på sex & the city! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0