upp och ner

denna dagen är verkligen vad man kan kalla upp och ner. ena stunden är allting bra, nästa är allting skit. men jag har lyckats ta mig igenom den ändå, och just nu håller jag på att dö av skratt så den slutar nog bra i allafall! ett stort plus idag har varit paradise hotel, jag hade helt glömt bort att det var idag. sen kom jag på det och att de till och med var dubbelavsnitt! men jag tycker inte de va helt rätt att catja åkte ut eftersom hon har spelat så sjukt bra där inne och det är faktiskt det de går ut på.

jag har nyss suttit och klickat på massa kläder jag vill ha och när priset kom upp på 1000 kronor insåg jag att jag fick sluta drömma och lägga ner.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0